Jump for joy "nybegynnere" - 60 min med Christine

 

Dette er en kondisjonstime i sal på trampoline for nybegynnere. I motsetning til en hagetrampoline så er poenget å hoppe ned i trampolinen, fremfor å hoppe høyt. Alle har hver sin trampoline og vi hopper etter enkel koreografi til musikk. Timen er basert på intervallprinsippet, så selv om koreografien og trinnene er enkle så vil du nok oppleve at pulsen fyker i været under arbeidsperiodene.

Timen er ikke anbefalt for gravide, og de med pacemaker. Maks antall: 17

Jumping Fitness - 60 min med Christine

 

Dette er en kondisjonstime i sal på trampoline. I motsetning til en hagetrampoline så er poenget å hoppe ned i trampolinen, fremfor å hoppe høyt. Alle har hver sin trampoline og vi hopper etter enkel koreografi til musikk. Timen er basert på intervallprinsippet, så selv om koreografien og trinnene er enkle så vil du nok oppleve at pulsen fyker i været under arbeidsperiodene.

Timen er ikke anbefalt for gravide, og de med pacemaker. Maks antall: 17

Styrke/Intervall - 75 min med Lisbeth

 

Styrke/intervall er en time der vi bruker hantler, sklimatter og strikk. Vi kjører to styrkeøvelser sammen i intervallene, og intervallene varierer mellom 20-45 sekunder. en time med maks treningsutbytte både for nybegynnere og godt trente. 

Kettlebell challenge - 75 min med Lisbeth

Dette er en styrke/puls-time der vi bruker kettlebell, strikk og manualer. Vi kjører flere øvelser etterhverandre i intervallene, og intervallene varer fra 20-45 sekunder. Dette er en time for de som har trent litt før, og som liker en utfordring på trening. Maks antall: 12
Styrke med puls - 75 min med Kjersti

 

Styrketrening med egen kroppsvekt, strikk og sklimatter. Myke øvelser tilrettelagt for alle, også de som ønsker tøffe utfordringer. Pulsøvelser i mellom for å få med kondisjon og øke effekten av treningen. Timen blir akkurat så tøff som det passer deg!

 
Sterk & Smidig - 55 min med Maren

Sterk & Smidig er en time som gir deg styrkeøvelser, balanse og utfordringer med egen kroppsvekt. Inspirasjon hentet fra yoga og pilates. En time for alle som ønsker en god start på uken.

Crossfit - 55 min med Thomas

Crossfit er en gøy, intensiv og svettesikker time. Timen baserer seg på gode, effektive helkroppsøvelser som trener de fleste muskelgruppene, utholdenhet og kondisjon. Timen bygger på AMRAP- (as many rounds as possible) og EMOM-prinsippet (Every minute on the minute) hvor deltakerne skal gjennomføre x antall repetisjoner i løpet av 60 sekunder. Bli med på en gøy, intensiv og morsom time som garantert vil pushe deg langt ut av komfortsonen!

 
Dance Aerobic - 55 min med Marianne

Intensiv aerobic time med høy puls med lette kombinasjoner med litt krydder og god dansemusikk som garantert får humøret og pulsen i taket. Helt til slutt legger vi på litt variert styrketrening.


Come as you are, and leave as a star!

 
Power Pilates - 55 min med Jorunn

 

Power Pilates er en time hvor fokuset er å styrke kjernemuskulatur samt balanse og stabilitet.
Trener også mye rumpe bein og overkropp.
For det meste bruker vi egen kroppsvekt og ball.
Men også manualer brukes i enkelte øvelser for de som ønsker det.
En time som er tillrettelag og passer for alle.

Basistrening med fysio - 70 min med Maren

 

70 min trening for hele kroppen med egenvekt og forskjellig utstyr. Det veksles mellom bl.a. strikk, ball, bosu og/eller hantler. Fokus på funksjonelle øvelser og riktig utførelse. Passer for alle og man bestemmer selv hvor tung timen skal være. Passer også for dem som har vondter eller de som ønsker å forebygge vondter. 15 min utspenning og avspenning på slutten av timen.

Styrke/Intervall - 75 min med Jorunn

 

Dette er en super effektiv trening der vi jobber i intervaller. Vi veksler mellom kondisjons og styrke øvelser. Utstyr vi bruker: hoppetau, kettlebells, strikk, miniband stepkasse og egenvekt. Timen passer både for menn og damer i alle aldre. Svette og lemstergaranti.
 

Sykkel 45 - 60 min

 

Sykkeltimene er litt variert i antall minutter. Men alle kan i utgangspunktet gå på timen, alt har med din egen innsats, og hvor mye motstand du legger på. Hvis du er ny er det viktig at du kommer i god tid, og gir beskjed til instruktøren slik at dere kan gå igjennom litt teknikk.

Ta med drikke og håndkle.

 
Sirkeltrening - 75 min med Jorunn

Back to basic. Dette er en type stasjonstrening kombinert med kondisjon og styrke i sirkel. Det passer for absolutt alle som ønsker å ha det sosialt og gøy på trening, samtidig som man kommer i god form. Det krever ingen koordinasjon og det blir garantert en svettefest. 

 
Kom i form med fysio - 60 min med Mikkel

 

Det er fokus på generell trening av kroppen med ekstra fokus på riktig teknikk og bevegelse. Mobilitet vil også bli et gjennomgående tema for treningen.

Spinning - Virtuell

Sykkeltimer uten instruktør, men med virtuelt program som leder deg gjennom timen.

Dance Mix - 55 min med Linda

Dette er en dansetime med lette kombinasjoner kombinert med god dansemusikk som garantert får humøret og pulsen i taket.  Her er det bare å legge alle hemninger utenfor treningssalen.

Come as you are, and leave as a star!

 
Råsterk med stang - 75 min med Jorunn

 

Effektiv styrketime som hovedsakelig tar for seg de store muskelgruppene i kroppen.
En time som passer for alle ferdighetsnivå. Du bestemmer selv belastning.
Passer for alle aldersgrupper og begge kjønn. Lemster garanti!

 

PERSONLIG TRENING - SQUASH - SOLARIUM - FYSIOTERAPI OG AKUPUNKTUR - APPARATTRENING - GRUPPETIMER

© 2017 Sanden Treningsenter