Jump for joy "nybegynnere" - 55 min med Christine/Linda/Liv Marit

 

Dette er en kondisjonstime i sal på trampoline for nybegynnere. I motsetning til en hagetrampoline så er poenget å hoppe ned i trampolinen, fremfor å hoppe høyt. Alle har hver sin trampoline og vi hopper etter enkel koreografi til musikk. Timen er basert på intervallprinsippet, så selv om koreografien og trinnene er enkle så vil du nok oppleve at pulsen fyker i været under arbeidsperiodene.

Timen er ikke anbefalt for gravide, og de med pacemaker. Maks antall: 17

Jumping Fitness - 55 min med Christine/Linda/Liv Marit

 

Dette er en kondisjonstime i sal på trampoline. I motsetning til en hagetrampoline så er poenget å hoppe ned i trampolinen, fremfor å hoppe høyt. Alle har hver sin trampoline og vi hopper etter enkel koreografi til musikk. Timen er basert på intervallprinsippet, så selv om koreografien og trinnene er enkle så vil du nok oppleve at pulsen fyker i været under arbeidsperiodene.

Timen er ikke anbefalt for gravide, og de med pacemaker. Maks antall: 17

Styrke/Intervall - 70 min med Lisbeth

 

Styrke/intervall er en time der vi bruker hantler, sklimatter og strikk. Vi kjører to styrkeøvelser sammen i intervallene, og intervallene varierer mellom 20-45 sekunder. en time med maks treningsutbytte både for nybegynnere og godt trente. 

Tabata/HIIT - 55 min med Lisbeth

Denne treningsøkta består av korte og intensive intervaller, der man trener hele kroppen. Du jobber i 20 sekund og hviler i 10 sekund i 8 omganger med veksling mellom øvelsene. Øvelsene er enkle og man utfordrer kroppens kondisjon og styrke. Dette er en supereffektiv styrke- og kondisjonstrening. 
Sterk & smidig - 55 min med Kjersti

 

Sterk og smidig er en tung yogainspirert treningsøkt som styrker kjernemuskulaturen din, samtidig som du jobber med balasen og bevegeligheten din. Timen avsluttes med avspenning. En perfekt treningsøkt å starte dagen med.

Sterk & Smidig - 55 min med Maren

Sterk & Smidig er en time som gir deg styrkeøvelser, balanse og utfordringer med egen kroppsvekt. Inspirasjon hentet fra yoga og pilates. En time for alle som ønsker en god start på uken.

Puls/sterk med corestang - 55 min med Trude

Puls/styrke med corestang er en todelt time.

I den første delen jobber man en pulsdel med to pulstopper. Her jobber man med enkel koreografi etter musikk. I tillegg til puls får man også brukt overkropp, skuldre og armer.

Del to er en styrkedel hvor vi bruker corestang i alle øvelsene. Coremuskulaturen står sentralt i denne timen, på samme tid som man jobber balanse og stabilitet. 

 
MediYoga med fysio - 55 min med Ane

MediYoga er en myk, meditativ yogaform med pusteøvelser, myke bevegelser og meditasjon. Dette er en trening som demper stress ved bevisst bruk av pusteteknikker og avspenningsteknikker. Teknikkene hjelper deg til å roe sinnet, restituere kroppen og balansere følelsene dine. For å delta på denne timen trenger du ingen forkunnskaper, du trenger ikke å være myk og heller ikke spesielt utstyr. Kle deg i gode og myke klær, ta heller av litt klær underveis enn å fryse. Timen passer for alle!

 
Power Pilates - 55 min med Jorunn

 

Power Pilates er en time hvor fokuset er å styrke kjernemuskulatur samt balanse og stabilitet.
Trener også mye rumpe bein og overkropp.
For det meste bruker vi egen kroppsvekt og ball.
Men også manualer brukes i enkelte øvelser for de som ønsker det.
En time som er tillrettelag og passer for alle.

Basistrening med fysio - 55 min med Maren

 

Dette er en trening for hele kroppen med egenvekt og forskjellig utstyr. Det veksles mellom bl.a. strikk, ball, bosu og/eller hantler. Fokus på funksjonelle øvelser og riktig utførelse. Passer for alle og man bestemmer selv hvor tung timen skal være. Passer også for dem som har vondter eller de som ønsker å forebygge vondter. 15 min utspenning og avspenning på slutten av timen.

Styrke/Intervall - 75 min med Jorunn

 

Dette er en effektiv trening der vi jobber i intervaller. Vi veksler mellom kondisjons- og styrkeøvelser. Utstyret vi bruker på timen er hoppetau, kettlebells, strikk, miniband, stepkasse og egenvekt. Timen passer både for menn og damer i alle aldre. Svette- og lemstergaranti.
 

Sykkel - 45/60 min

 

Sykkeltimene er litt variert i antall minutter. Men alle kan i utgangspunktet gå på timen, alt har med din egen innsats, og hvor mye motstand du legger på. Hvis du er ny er det viktig at du kommer i god tid, og gir beskjed til instruktøren slik at dere kan gå igjennom litt teknikk.

Ta med drikke og håndkle.

 
Sirkeltrening - 75 min med Jorunn (Utgår foreløpig pga korona)

Back to basic. Dette er en type stasjonstrening kombinert med kondisjon og styrke i sirkel. Det passer for absolutt alle som ønsker å ha det sosialt og gøy på trening, samtidig som man kommer i god form. Det krever ingen koordinasjon og det blir garantert en svettefest. 

 
Fysiopilates - 55 min med Linn

 

Fysiopilates er en skånsom treningsform der målet er å styrke hele kroppen, med særlig fokus på dyp mage-, rygg og bekkenmuskulatur. Vi jobber i takt med pusten og gjør øvelser som bidrar til økt kroppskontroll, balanse, samt bedre holdning. Timen passer for alle. 

Spinning - Virtuell

Sykkeltimer uten instruktør, men med virtuelt program som leder deg gjennom timen.

Latinomix - 55 min med Linda

Dette er en dansetime som garantert får humøret og pulsen i taket. Her er det bare å legge alle hemninger utenfor treningssalen.

 

Come as you are, and leave as a star!

Sterk med stang - 70 min med Jorunn

 

Effektiv styrketime som hovedsakelig tar for seg de store muskelgruppene i kroppen.
En time som passer for alle ferdighetsnivå. Du bestemmer selv belastning.
Passer for alle aldersgrupper og begge kjønn. Lemster garanti!

 
Sterk med ball - 55 min med Maren

Dette er en time der du trener kondisjon og styrke på samme tid. Det er en time om passer for alle og for hele kroppen din. Ballen med håndtak er med oss gjennom hele timen. Det jobbes i korte og noe lengre intervaller med enkle og effektive øvelser. 

Treningsglede med fysio - 55 min med Kirstin

Dette er en treningstime der du bruker hele kroppen på en skånsom måte. Timen blir lagt opp til at du kan trene på alternative måter, med god veiledning fra instruktør. Man bestemmer selv vanskelighetsgrad. En time som passer godt for dem med vondter/skader/slitasje/nybegynnere eller de som ønsker å forebygge vondter. Det er en trening i trygge omgivelser med god tilrettelegging.

Fysiopilates - 55 min med Linn

Fysiopilates er en skånsom treningsform der målet er å styrke hele kroppen med særlig fokus på dyp mage-, rygg og bekkenmuskulatur. Vi jobber takt med pusten og gjør øvelser som bidrar til økt kroppskontroll, balanse samt bedre holdning. 

Timen passer for alle. 

PERSONLIG TRENING - SQUASH - SOLARIUM - FYSIOTERAPI OG AKUPUNKTUR - APPARATTRENING - GRUPPETIMER

© 2017 Sanden Treningsenter